Bagaimana Merawat Jangkitan Telinga semulajadi - Dengan Homeopathy

Bagaimana Merawat Jangkitan Telinga semulajadi - Dengan Homeopathy

Belajar bagaimana untuk merawat jangkitan telinga secara semulajadi boleh menjadi titik perubahan dalam hidup anda. Biasanya apabila seseorang pergi mencari rawatan semula jadi ia adalah kerana mereka mempunyai sedikit kejayaan dengan rawatan dadah. Kadang-kadang, ia adalah kerana mereka tahu bahawa kesan-kesan sampingan rawatan dadah sering lebih teruk daripada masalah yang sedang dirawat.

Sebaik sahaja anda telah mempunyai kejayaan dengan beberapa rawatan semula jadi, anda boleh mendapat keyakinan anda dan mula mahu melakukan lebih banyak.

Jangkitan telinga boleh menjadi masalah dengan sesiapa sahaja, tetapi mereka adalah lebih banyak masalah pada kanak-kanak. Kanak-kanak masih di ambang mewujudkan sistem imun. Ini hanya boleh dicapai dengan amalan - sama seperti menunggang basikal. Anda boleh berkaitan jangkitan telinga kepada kejatuhan lain. Selagi anak adalah digalakkan untuk kembali pada basikal dan terus mencuba, mereka akhirnya akan mendapatkan biasa itu.

Sama seperti jangkitan telinga. Rawatan perlu menggalakkan badan ke arah imuniti yang lebih sihat. Ini hanya boleh dilakukan dengan rawatan semula jadi, kerana dadah sentiasa merendahkan sistem imun. Analogi ini boleh berada dalam menyalahkan kanak-kanak itu untuk jatuh, sehingga melemahkan keyakinan mereka. Ini adalah cara yang pasti untuk mencegah menunggang basikal berjaya. Atau orang dewasa yang sihat.

Kembali kepada bagaimana untuk merawat jangkitan telinga secara semula jadi, penyelesaian jangka panjang adalah untuk memastikan kanak-kanak mempunyai diet yang sihat (tiada makanan yang diproses dan banyak buah-buahan segar dan sayur-sayuran). Ini dan menyokong kanak-kanak itu emosi akan pergi jauh untuk mewujudkan dewasa yang sihat.

Penyelesaian homeopati terletak dalam merawat segala penyakit dengan ubat homeopati yang sesuai. Homeopati berfungsi dengan cepat meningkatkan sistem imun, memberi tenaga anak rangsangan besar keyakinan. Ini bermakna kanak-kanak itu jauh lebih mungkin untuk dapat berjaya merawat pertarungan seterusnya yang lebih baik, maka ia akan menjadi lebih ringan.

Ia kedengaran mudah, dan ia boleh. Tetapi pertama, anda perlu tahu homeopati yang hanya akan berfungsi jika anda telah dapat menandingi gejala kanak-kanak itu dengan orang-ubat homeopati yang paling sesuai.

Pulsatilla adalah ubat yang sesuai untuk kanak-kanak. Alasan utama untuk ini adalah bahawa kanak-kanak masih bergantung kepada ibu bapa mereka untuk emosi (serta fizikal) sokongan. Ini adalah perlawanan yang tepat untuk Pulsatilla. Dari segi emosi, jenis Pulsatilla adalah malu-malu dan mudah terpengaruh, weepy dengan keinginan yang besar untuk selesa.

Ini adalah bahagian yang paling kuat daripada tanda-tanda yang anda mahu untuk melihat perlawanan yang baik.

Gejala-gejala lain Pulsatilla termasuk:

sakit telinga yang teruk pada waktu malam atau pada waktu malam
sakit telinga yang lebih buruk untuk kehangatan atau aplikasi hangat
sakit telinga yang berdenyut dalam watak
luahan telinga, atau telinga gam
pendengaran berkurangan dengan jangkitan telinga (otitis media), berasa disumbat sehingga

Tidak ada komentar:

Posting Komentar