Penyelidikan Baru Menunjukkan Kesan Positif kiropraktik Untuk Penyakit Serius

Penyelidikan Baru Menunjukkan Kesan Positif kiropraktik Untuk Penyakit Serius

Satu kajian baru-baru ini yang disiarkan dalam Jurnal vertebra subluxation Penyelidikan adalah yang pertama menunjukkan bahawa pembetulan kecederaan leher atas mampu menterbalikkan perkembangan kedua-dua multiple sclerosis dan penyakit Parkinson.

"Mengikut kajian perubatan, kepala dan leher kecederaan telah lama dianggap sebagai faktor yang menyumbang kepada berlakunya kedua-dua Multiple sclerosis dan penyakit Parkinson," kata Dr. Erin Elster, penyelidik utama. "Tetapi ini adalah kajian pertama yang menunjukkan bahawa pembetulan daripada mereka yang cedera boleh mempunyai kesan dramatik kepada meningkatkan dan mengurangkan multiple sclerosis dan penyakit Parkinson."

Kesan positif Chiropractic Wellness Care
Diagnosis semua termasuk MRI awal pada setiap pesakit dan juga sebagai satu siri susulan MRI mengkaji empat bulan, satu tahun dan dua tahun selepas bermula penjagaan kesihatan Chiropractic. Hasil kajian menunjukkan bahawa 91% daripada pesakit sklerosis berbilang dan 92% daripada pesakit Parkinson tidak mempunyai luka-luka baru dan pengurangan keamatan yang luka-luka asal. Pesakit juga melaporkan peningkatan dalam kualiti hidup dan pengurangan gejala mereka.

Merawat Subluxations
Kajian ini juga menunjukkan bahawa apa-apa kecederaan leher harus dijaga awal dalam kehidupan, terutama masalah seperti trauma ke leher, whiplash dan jatuh. Memahami bahawa melegakan sakit leher serta-merta dan tidak selesa tidak semestinya menyelesaikan masalah asas. Ia adalah penting untuk menjaga penyakit dengan betul dengan merawat subluxations termasuk fungsi dalaman. Jika tidak, pesakit boleh menjadi lebih mudah terdedah kepada Multiple Sclerosis dan Parkinson di kemudian hari.

Orang yang meninggalkan subluxations di leher dan belakang mereka, tidak kira sama ada mereka rasa sakit atau tidak, berpotensi yang hidup dengan bom masa berbahaya disfungsi kekal neurologi yang boleh mengancam nyawa. Subluxations boleh diperbetulkan, membolehkan orang ramai untuk menjalani kehidupan yang sihat tanpa sakit belakang.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar