Tips Cara menjadi lebih tinggi - 5 Tips untuk Meningkatkan Ketinggian anda Tidak kira umur atau jantina anda

Tips Cara menjadi lebih tinggi - 5 Tips untuk Meningkatkan Ketinggian anda Tidak kira umur atau jantina anda

Sesetengah orang hanya kejuruteraan genetik untuk menjadi sedikit lebih pendek daripada rakan-rakan mereka. Tidak mengapa untuk menjadi pendek, tetapi jika anda mahu untuk meningkatkan keyakinan diri dan ketekunan sedikit untuk kedudukan anda, beberapa inci lebih tidak akan menyakiti. Sebagai tinggi juga adalah masalah besar apabila ia datang untuk memukul dgn perempuan. Ia tidak kira jika anda prototaip Shrek. Kanak-kanak perempuan menyambut lelaki yang sedikit wee lebih tinggi daripada purata.

Ambil perhatian walaupun pertumbuhan ini hanya berlaku sehingga anda 25 tahun. Bagi wanita, ia adalah 21. Jika anda cara melepasi peringkat yang semakin meningkat, tidak banyak lagi yang anda boleh lakukan. Tetapi jika anda berada di tiga puluhan anda sudah, kemungkinan besar, anda sudah berkahwin jadi ia tidak akan perkara juga.

Berikut adalah tips berguna tentang bagaimana untuk menjadi lebih tinggi beberapa inci:

1. Amalkan tabiat minum segelas susu setiap hari. Jadikan ia tiga gelas jika anda akan. Tetapi pastikan anda tidak minum tiga gelas sekaligus. Susu terlalu banyak dalam sistem anda pada masa yang diberikan entah bagaimana akan menghalang penyerapan vitamin dan mineral ke dalam badan anda. Apabila membeli-belah di sekitar, pilih jenama yang khusus mengatakan sesuatu tentang pertumbuhan semula jadi dalam label.

2. Buat temujanji dengan pakar pemakanan. A salah berlesen dilatih untuk menilai kecenderungan pertumbuhan orang yang berbeza bergantung kepada umur dan struktur fizikal. Dia akan tahu apa yang multivitamin anda perlu mengambil untuk mempercepatkan proses.

3. Jangan mengambil tidur untuk diberikan. Ia adalah sesuatu yang diperlukan oleh badan anda untuk mengekalkan pertumbuhan semula jadi. Lapan jam tidur mesti diperhatikan oleh orang dewasa manakala sepuluh jam adalah dinasihatkan untuk kanak-kanak dan remaja. Untuk tidur yang selesa, pastikan pintu anda ditutup dan tidak ada gangguan menjengkelkan yang berpotensi membangunkan anda di tengah-tengah tidur anda.

4. Berhati-banyak. Hanya apabila otot dan tulang anda diregangkan akan anda mempunyai walaupun kecenderungan terpencil berkembang. Jika anda bosan dengan senaman regangan kasual, pergi bermain bola keranjang atau bola tampar dan melompat-lompat sebanyak mungkin. Melompat adalah bentuk yang baik regangan, membolehkan halaju ke atas dan ke bawah graviti agak menarik selain sendi dan tendon badan anda untuk memudahkan pertumbuhan.

5. Elakkan melancap setiap hari. Melancap boleh membuat anda kehilangan nutrien pertumbuhan yang diperlukan, dengan itu mendapat di jalan matlamat anda. Ini terpakai kepada kedua-dua lelaki dan wanita. Ini adalah salah satu tips yang tidak popular mengenai cara untuk menjadi lebih tinggi. Air mani yang anda melepaskan sewaktu pelancapan mungkin mengandungi unsur pertumbuhan penting bahawa ia akan menjadi rugi untuk membiarkan ia keluar dari sistem anda. Sebaliknya, menyalurkan tenaga seksual anda ke dalam bersenam dan anda akan mendapati diri semakin tinggi dengan minit.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar