Menjadi lebih tinggi yang lebih cepat - beberapa panduan

Menjadi lebih tinggi yang lebih cepat - beberapa panduan

Jadi, anda mahu menjadi lebih tinggi, dan melakukannya dengan cepat. Bunyi terlalu baik untuk menjadi benar, tetapi yang sebenarnya sangat mungkin - ramai orang telah berjaya meningkatkan ketinggian mereka, dengan mengikuti satu program yang mudah, yang melibatkan gabungan khas diet dan senaman. Teruskan membaca untuk mengetahui lebih lanjut.

Tinggi tidak selalunya genetik - ramai orang jauh lebih tinggi daripada ibu bapa dan datuk nenek mereka. Kenapa begitu? Sebabnya ialah, terdapat faktor-faktor tertentu alam sekitar, dan tabiat pemakanan tertentu, yang dilakukan orang-orang ini menjadi lebih tinggi. Berita baik adalah, kita tahu apa faktor-faktor, dan kami boleh dengan mudah memohon mereka, supaya setiap orang yang mahu menjadi lebih tinggi, boleh melakukannya.

Salah satu faktor utama adalah pengambilan protein / karbohidrat. Semua orang-orang yang sangat pendek mempunyai diet, yang terdiri daripada banyak karbohidrat dan sedikit protein. Hasil diet seperti itu adalah tahap yang tidak seimbang HGH, juga dikenali sebagai hormon pertumbuhan manusia. HGH adalah faktor utama untuk pertumbuhan. Nasib baik, anda boleh dengan mudah meningkatkan tahap ia, dan mula berkembang lagi - tidak kira berapa umur anda. Mari kita bercakap tentang bahawa untuk kedua:

Jadi, cara untuk menjadi lebih tinggi dengan lebih cepat adalah kombinasi yang betul diet dan senaman. Jika anda melakukan senaman regangan tertentu setiap hari, dan anda juga mengikuti diet, anda boleh mengharapkan untuk meningkatkan ketinggian anda dengan mana-mana sahaja 2-6 inci, dalam satu atau dua bulan. Setiap orang mempunyai potensi untuk menjadi sekurang-kurangnya 2 inci lebih tinggi, daripada mereka sudah berada. Proses ini adalah lebih mudah daripada ia kedengaran - diet hanya melibatkan membuat beberapa perubahan kepada tabiat semasa anda makan, dan latihan regangan akan mengambil tidak lebih daripada 15 minit masa anda setiap hari!

Tidak ada komentar:

Posting Komentar