Menjadi lebih tinggi Tips dan beberapa panduan!

Menjadi lebih tinggi Tips dan beberapa panduan!

Anda akan terkejut untuk mengetahui bahawa membesar sememangnya mungkin, dan sebenarnya - ia bukan yang keras. Terdapat beberapa prinsip, yang anda harus mempunyai di tempat walaupun. Dalam artikel ini saya akan mengkaji semula dua daripada mereka, dan mudah-mudahan akan memberikan anda beberapa ides baru. Membaca.

Perkara pertama yang orang berfikir tentang apabila membesar disebutkan adalah senaman regangan - masuk akal, bukan? Walau bagaimanapun, regangan sahaja, tidak akan memberikan apa-apa pertambahan kekal tinggi. Peregangan adalah sebab utama yang anda adalah lebih tinggi apabila anda bangun pada waktu pagi, dan lebih pendek pada waktu malam. Tetapi proses itu membalikkan setiap hari. Anda memerlukan salah satu komponen lanjut di sini - diet.

Tumbuh tips tinggi

Sebab utama pertumbuhan adalah kimia, yang saintis memanggil hormon pertumbuhan atau HGH. Ia adalah sejenis bahan kimia yang siaran badan anda semasa peringkat yang semakin meningkat baligh. Selepas itu pengeluaran berhenti. Sehingga baru-baru, kita fikir tiada apa-apa yang anda boleh lakukan itu. Sekarang kita tahu kita boleh, dan ia adalah mudah. Malah, kami mempunyai resipi yang mudah untuk goncang susu, yang apabila dimakan setiap pagi, akan meningkatkan tahap HGH anda sebanyak 4 kali.

Jadi, yang mana senaman regangan anda perlu melaksanakan? Anda perlu melakukan orang-orang, yang meregangkan otot-otot dan tisu-tisu di bahagian belakang dan tulang belakang anda - itu kawasan itu kita perlu memberi tumpuan kepada. Dengan bersenam, anda merangsang badan anda untuk menghasilkan bahan kimia yang kita perlukan - hormon pertumbuhan. Apa yang anda juga lakukan adalah memperbaiki postur anda, yang penting, kerana anda sedang membesar pada kadar yang cepat!

Dengan kombinasi yang betul diet dan senaman, anda boleh mengharapkan untuk meningkatkan ketinggian anda secara semula jadi, sebanyak 6 inci. Setiap orang mempunyai potensi untuk menjadi sekurang-kurangnya 3 inci lebih tinggi daripada mereka sudah berada. Memanfaatkan potensi itu!

Tidak ada komentar:

Posting Komentar